onsdag 12 juni 2013

Gardiner till uteplatsen

Hej alla fina!

Har fixat lite på uteplatsen idag och kände att jag ville ha en lite mysigare känsla där. Funderade hit och dit hur de skulle se ut och helst vill jag ju "glasa" in uteplatsen som ska vara mer som en matplats men det kostar ju lite mer så de får vi vänta med. För mer relax och att sola ska vi använda den andra delen av altan, där ska vi ha solstolar och en loungeplats hade vi tänkt oss:)


Bestämde mig iaf för att sätta upp svarta gardinstänger och köpte tunna vita gardiner som jag hängde upp. Vet inte riktigt om jag ska ha dem hänga så där eller om jag ska köpa sådana där lite grövre rep och linda runt stolparna? Här får ni lite bilder:)







Jag tyckte det blev lite mer ombonat och mysigt nu på uteplatsen:) 
Vad tycker ni? 

Ha en bra dag

     kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar