tisdag 11 juni 2013

Att få planera som man vill!


Hej på er!

Hoppas att ni mår bra? 

Idag har jag tvättat lite och strukit, inte världens roligaste men de blir ju fint när de är klart!:) Nu har vi iaf blivit klar med målning och ihop skruvning av dem där "soptunneskydden" som jag berättade om tidigare. Vet inte vad ni tycker men jag är allergisk mot att se dem utanför huset så nu blev det faktiskt mycket bättre tycker jag, hehe....



 Här får ni lite bilder på hur de blev.....

















Visst blev de bra? Hade tänkt mig en rabatt bredvid där det får vara lite klätterväxter och nå andra perenner med lite höjd, vad tror ni om de?  
Kanske New Dawn klätterros, den ska ju vara lite skuggtålig. På den där sidan om huset är det bara sol på em/kväll så jag måste planera växterna därefter:)

Bild från Blomsterlandet


Det är verkligen roligt att göra fint ute och bygga upp sin trädgård och uteplats som man vill ha de. När vi köpte vårt hus så var det jättefint renoverat inne men enbart gräsmatta runt om huset.  Så jag kan lova att det blir mycket skissa och klura över hur man vill ha det:) Som barnfamilj vill man ju att det är både fint men också funktionellt så att det blir lätt att sköta om. 


Nääää, Nu är det dags att göra lite pasta och köttfärssås till middag, jag brukar göra min med grädde, vitlök och krossade tomater, tycker det blir riktigt gott:) 

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar