måndag 10 juni 2013

Blå drömmar

Hej!

Regn, regn och åter regn. Jag vill ha sol, bad, lata dagar i solen med ett glas rosé i handen:)  Vad göra en dag som denna då, jo jag får drömma mig bort med lite härliga inspirationsbilder!

Just nu känner jag att jag vill ha in lite härliga blå toner i mitt kök. Vill ha den där härliga "krispiga" känslan av vitt, blått men även lite svart som kontrast. Hittade dessa härliga bilder på http://longcoastliving.se/

Bild från Longcoast living







Bild från Longcoast living




Bild från Longcoast living

Svart rotting fåtölj IKEA




Ha nu en härlig dag! Tror att jag ska passa på att baka något gott matbröd idag och mumsa på med lite tända ljus tillsammans med lilltjejen som är lite krasslig stackarn....

           Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar