lördag 25 maj 2013

Solen skiner!

Hallå därute!

Här skiner solen för fullt och jag har precis druckit morgonkaffe ute på altan, heeelt underbaaaaart:) Sitter och drömmer mig bort hur de skulle kunna se ut med olika rabatter och blommor och tror att jag har fått lite koll på vilka blommor jag ska ha i stora rabatten på framsidan om huset. Som jag skrivit tidigare har vi ett vitt hus, lägger ut lite bilder sen. Därför tror jag att de här blommorna skulle göra sig fina i rabatten.
 Dvärgsyren på stam "Palibin"
Två sådana här tänkte jag ha på vardera sida i rabatten för att få lite höjd.

Buskros "Louis Bugnet"

Luktpion "Sara Bernhardt"

Vi får se om jag också får lite plats med vita riddarsporrar:) Har någon av er läsare någon av dessa växter och vad har ni för erfarenhet?

Näää, nu åter ut i solen! Ha en bra dag nu alla och var rädda om er:)

Kram
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar