fredag 24 maj 2013

God Kväll!


Hej alla söta! 

Just nu sitter jag i soffan och är så trött efter en hel dag ute och en massa ärenden hit och dit.  Så vad har vi gjort idag då, jo först färghandeln och handlade diverse färg och terrasslasyr och ja!!!de blev Jotuns skimmergrå terrasslasyr:)  Efter de vidare till Plantagen och handlade lite jordgubbsplantor och smultronplantor. 

Sista stoppet blev Bygg Max där vi köpte virke som vi ska ha till att bygga skydd som vi ska ha runt soptunnorna, jag vet inte riktigt vad de heter men ni förstår säkert vad jag menar:)  Visar bilder sen när de är klart! 

Jag är så trött på att se dessa soptunnor när jag lämnar mitt hem och när jag kommer hem. Bagatell kanske vissa tycker:)  Men jag känner verkligen att de påverkar mig, tror verkligen som Feng Shuin säger att det är jätteviktigt att känna att entrén är välkomnande och att vi skapar goda energier och känner oss harmoniska av en vacker miljö. Jag vet att jag påverkas mycket av det! 

Ja, jag tänkte visa lite bilder på dagens projekt, men som sagt är bilderna  inte tagen med någon bra systemkamera men jag hoppas bilderna är skapliga ändå,hehe.

 Jordgubbarna är en sort som heter ”Fragaria” och smultronen ” Rügen”.

Tycker de blev så snyggt med murade "pallkragar", runt om tänkte vi lägga singel, tror de blir kanon!









Lite penséer i korg.


  


I blomlådan utanför lilltjejens lekstuga fick de bli snöflinga och en rosa begonia för det är ganska skuggigt där så de är svårt att hitta sommarblommor som trivs där:)




Hoppas ni haft en fin dag?! 

Nu är de film och lite godis som gäller!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar