måndag 27 maj 2013

En lugn dag!

Idag har jag varit hemma med en liten krasslig tjej. Vi har mest myst med film, lite lek och goda frukter:) När lilltjejen somnade började jag rensa i garderoben men kände att jag tar nog itu med det imorgon istället:) Satt mig i soffan och bara myste med lite tända ljus isället och tittade på lite gamla sex and the city avsnitt :)



Nya ljuskoppar och doftljus från Tine k home





En av mina bästa inspirationsböcker inom trädgård, så vackra bilder och bra med tips:) Vill så gärna ta en tur till Zetas handelsträdgård!! Jag har aldrig varit där men nu så måste jag åka dit då de är så många som rekomenderar det stället.

Ni vet väl att Victoria Skoglund som är ägare också har en blogg med mycket tips och fina bilder http://blog.leila.se/victoriaskoglund/. Jag kan verkligen rekomendera er att titta in där för lite inspiration för trädgårdslivet:)!

Nu önskar jag er en God natt och så ska jag ta itu med garderoben imorgon, ni vet rensa i röran gör gott för själen:)
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar