torsdag 3 april 2014

Tjuvstartat Påsken!

Hallå därute!

påskfint

Idag  har jag minsann tjuvstartat påsken lite:) Få se vad min man säger när han ser vad jag gjort, hehe:) Men nu är de ju inte så lång tid kvar. Här är lite bilder på det jag planterat.




Lite mer penséer och tusensköna eller bellis perennis som de också heter, tycker nog att de småbladiga penséerna är lite sötare än de storbladiga.....När lökväxterna och tusenskönan blommat över ska jag plantera dessa i rabatten.




påskfint

Tyckte de små kycklingarna var så söta tillsammans med minipåskliljan och de vita fjädrarna:) Vi får se hur länge de får vara kvar innan nån lite klåfingrig tjej tycker att de kanske skulle passa bättre i henne lekstuga:)

Nu ska jag fortsätta med att leta lite kakrecept så jag får baka lite småkakor till helgen, är ju så gott!

Ha en bra dag!
M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar