måndag 24 mars 2014

Vårkänslor!

God Morgon!

Här skiner solen för fullt och enligt prognosen ska det vara sol hela dagen:) 
Jiiipii, vilken otrolig skillnad det gör för humöret att vakna upp och se att solen strålar in, vårkänslorna kommer:) 

Idag är det träningsdag och mitt upplägg ska se ut så här: 
Power walk 5 km sen styrka efter det. 50 squats, 50 armhävningar och plankan, känner mig laddad! 

I helgen som kommer måste jag köpa lite fina blommor och göra lite vårfint på bron. Jag vill också ha ett cafeset i vitt trä för jag har sett ut ett ställe där jag skulle kunna sitta och få lite eftermiddagssol på mig och dricka lite kaffe där en möbel skulle bli perfekt:) 

Näää nu ska jag fånga dagen och göra mig i ordning och fixa frukost till oss här hemma, det blir nå så glammigt som gröt, mums!:) Här är ett par bilder på mitt badrum och ett sött litet hjärta jag köpte för ett tag sedan:)





Ha en bra dag 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar