torsdag 20 juni 2013

Köksträdgård och att ta fina bilder!

God Morgon!

Hoppas ni mår bra idag? Idag är det dags för lite jobb men snart är det semester!! Jag tycker ju att det är riktigt kul att fixa och dona hemma men jag vill ju kunna visa er lite fina bilder också:) Bilderna hittills duger väl men jag vill köpa mig en systemkamera för nybörjare.Därför frågar jag er om det är någon som ni rekommenderar? Tar gärna emot tips så skriv gärna!:)

Nu till nåt annat:) Jag har googlat runt lite och var in på den fina bloggen   http://blog.leila.se/victoriaskoglund/ och jag fick sådan inspiration till att göra sådana där pallkragar, visst är dem häftiga?!

Bild lånad från bloggen Victoria Skoglund, http://blog.leila.se/victoriaskoglund/


De har tydligen gjort dem av ohyvlat virke och målat dem med falusvart färg. 

Vi har ju en liten slänt med lite träd som vi tänker försöka göra något vettigt av så att jämna ut marken lite, odla några hallonbuskar och bygga sådana där pallkragar med lite kryddor, morötter, sallad och lite annat vore ju inte helt fel:) 

Ha en fortsatt fin dag!
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar